Alla inlägg under mars 2011

Av Therese Hellman - 23 mars 2011 19:41

Ja livet är nyckfullt man vet aldrig vart de för en.

Se här hade ett förhållande med en yngre kille. Han knulla en av mina bästa kompisar sedan tror de att jag ska vara glad och trevlig. Ja men de var bådas beslut spelar ingen roll om de var bådas beslut. Hon hade kunnat krävt att han skulle göra slut först eller han hade kunnat gjort slut innan men nä han säger samma dag älskar dig det är dig jag vill leva med å sedan knullar en annan var är troheten i det??

Killar lovar så mycket men håller knappt hälften.

Ska aldrig vara otrogen m.m va var han jo otrogen.

Jag gick vidare börja dejta varför stå kvar och vara ensam jag bestämde mig nu fick de vara bra efter allt. Känns de som han bara vill förstöra för mig. Han drar med sig henne överallt men varför jo hon ville åka med. Ser han inte att hon inte vågar lämna han och mig ensamma. Men han lär vara så illa tvungen att umgås med mig själv för vi har en del ekonomi som är mellan han och mig bara.

Men han drar bara ut på det hela tiden.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards