Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Deppig

Av Therese Hellman - 13 juli 2011 23:24

Varför ska de vara såhär man ska må. Förtjänar man de. Allt skit som e runt en.

Närmar sig min mors födelsedag lr ja skulle vart min mors födelsedag om hon hade levt på måndag. Försökte få ner min bror för jag ville göra nåt ihop som förr i tiden men nä de gick inte. Det är fallens dagar nu i helgen hade vart en upplevelse för honom. fick till svar vi kan ju boka in nästa år å planera bättre. Tror de inte kommer bli då heller. Känner mig ensam jag har några bra vänner men känner mig ändå ensam å övergiven. Jag gråter mig till sömns flera nätter. Jag känner ibland att nu klarar jag inte detta längre. Fan tårarna kommer ser knappt va jag skriver. Alla tror man e så stark men man är inte stark ensam inte jag. Kämpat mot orättvisor, otrohet, gräl, m.m Jag räkna tex ut att bara i år 2011 har jag flyttat 5 gånger. Känner mig som en mindre värd människa. Gått in i väggen ett x antal gånger under 2011. Känner mig uttömd. Tror egentligen ingen kan förstå hur jag verkligen mår hur krossad jag egentligen är.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hellman - 12 maj 2016 09:08

Ja de var ett tag sedan som jag skrev här... Mycket har hänt och jag har inte tid eller orken att ta upp allt nu.. Jag har ingen kontakt med min bror sen den 12 januari 2015 då han bad mig å syrran att fara åt helvete varför detta ja de kommer här....

Av Therese Hellman - 16 november 2011 17:39

Ja mina vänner säger att du behöver komma ut å göra något kul så vi åker på julmarknad å du följer med så får du annat att tänka på. va sker jo de ändrar sig igen å sen så ska de umgås med en annan istället snacka om att bli sviken av människor som j...

Av Therese Hellman - 23 mars 2011 19:41

Ja livet är nyckfullt man vet aldrig vart de för en. Se här hade ett förhållande med en yngre kille. Han knulla en av mina bästa kompisar sedan tror de att jag ska vara glad och trevlig. Ja men de var bådas beslut spelar ingen roll om de var bådas ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards